Tuesday, November 1, 2011

::Mak dah pandai melukis nok! -Lakaran Fesyen::

salam...
dah lama kot guwa tak ber entry ni haaa..
agak bz..bulan October memang bz gila-gila...
badan penat sangat laaa...

so,,ade sesiapa ingat lagi tak entry ni?? klik..
masa tu guwa cerita sal lukisan hodoh guwa tu kan??
dan tak sangka uollsss...
guwa dah pandai lukis kot!
thanks bebanyak kat cikgu sebab mengajar guwa teknik2 nya...

ni lah hasil nye...
hasil sekarang...
berbeza dengan yang dulu kan??


1st step....


2nd step..


3rd step...


finally!!!

berbeza gila kan dengan yang lame...



sekian...

5 comments:

Rina Comell said...

HAHAHA....kau ni ada bakat terpendam nok!!

penyisir rambut said...

hahahha..
1st tyme kot melukis camtu...
yg bwh tu mmg lukisan aku dlu...
ni pon nak wat seksa taw..sbb tak minat melukis!!!

~Nana BamBam~ said...

ada bakat..huhuh

Diyana said...

cantik akak lukis.tangan saya kaku seriesly

u.m.i.e said...

ada improvement :)

Entry Yang Menarik Hati Anda::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...