Thursday, June 6, 2013

::Sebenarnya Saya Isteri Dia vs Dia Bukan Suamiku::

Assalamualaikum..
selamat sudah tengok episod 14 Teduhan Kasih...
bengang gila dengan watak Nabila...memang nampak real kalau dia berlakon watak antagonis...jahat sangat...rasa nak cabai-cabai ketiak dia....kaaannn...

so kisahnya,,selasa lepas....aku menggagahkan diri nak cari novel Teduhan Kasih tu dekat Popular dengan MPH bookstore...sebab aku memang dah tak sabar dah dengan Nabila ni...nak taw ending cerita ni jugak..lepas tu baru puas hati...tapi malang tak berbau,,novelnya habis stock..almaklum lah...novel dibuatkan drama...laku la....lagi-lagi hero nye Adi Putra...kalau hero nye Rajinikant pon...konfem laku jugak...kalah Eron Ajis...


kenapalah director tak buat drama buku Sejarah Tingkatan 4 & 5..kalau buat cerita ni...konfem Mat Janggut,James Broke,Dol Said jadi sebutan para student...dan takde lah student buang masa tengok Geng Bas Sekolah dah....huh....

so berbalik kepada tajuk post....
sedang aku menggagau cari novel Teduhan Kasih tersebut...
tetibe ada dua orang makcik ni...
gelabah jugak nak mencari novel Sebenarnya Saya Isteri Dia....
tak sabar nak taw ending lettuwww...

aku tetiba terdengar perbualan mereka...
takde lah tetibaa sangat..sebab nya makcik tu dekat dengan aku..kalau kentut konfem dengar jugak...

kisahnya...............
MAKCIK 1st :: kau nak cari novel ape ni Ton?
MAKCIK 2nd :: alaaaaa.....yg setiap hari jumaat tu...Sebenarnya Saya Suami Dia....
AKU :: (eh,,bila pulak dah tukar tajuk ni)*dalam hati...
MAKCIK 1st :: haaaaaaaaaa...yang ni kot....
MAKCIK 2nd : mane2????
MAKCIK 1st :: yang ni kan??? Dia Bukan Suamiku...


ok fine,,,tak sangka ada tajuk yang sebegini jugak....
director..peliz take note...
buat drama pelishhh..........
yang penting taknak hero Sharnoz Ahmod,,ataupun muka seakan2 hero bangla gituwww..
huhuhuhuhu....

disebabkan Sharnoz Ahmod la...aku tak tengok drama Bicara Hati...padahal novel tu dekat 150 juta kali aku ulang baca...hamboi....


notabontot:: well,,,novel Sebenarnya Saya Isteri Dia pon dah habis stock...nasib baik dah beli awal-awal dah...adik ipar belanja...beli guna Baucer Buku 1 Malaysia....

 :)

1 comment:

shaFazie said...

suka tgk drama sebenarnya saya isteri dia...best sgt

Entry Yang Menarik Hati Anda::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...