Skip to main content

Posts

Showing posts from 2013

::Alhamdulillah...finally we're married::

salam 1 Malaysia.. Gempur! BN!.. tetibe je kan...semenjak melibatkan diri dalam Puteri Umno ni... heheheh.. Assalamualaikum...alhamdulillah kami selamat bernikah akhirnya... Terima Kasih Tuhan,Rasulullah saw,keluarga,dan juga sahabat-sahabat.... 24 NOV 2012 - nikah di Perak 25 NOV 2012 - Majlis Resepsi sebelah perempuan Perak 26 JAN 2013 - Majlis Bertandang...Terangganu lame sangat jarak majlis bertandang nye.. dah tak rasa macam pengantin pon... tapi seronok sangat sebab dapat rasa suasana majlis kg.... gotong royong,makan udang galah fresh dari sungai. yang penting props yang aku buat bagai nak rak tak berguna langsung... hahahahha...untung lah dapat suami yang alergik kamera....----->>Sedih!! bagi panas kejap gambar yang dah lama dah simpan sebenar nye... ada publish jugak dekat fesbuk.. sekian sesi pertama....