Skip to main content

Posts

Showing posts from 2013

::Photobooth dah dijual!:

Assalamualaikum... kisah nye...photobooth hari kahwin hari tu sudah sah dijual beli.... alhamdulillah...setelah dekat 4 bulan terpampang dekat depan rumah ni... akhir nye selamat dijual...murah je jual.. yang penting tak semak dekat laman rumah yang tak macam nak laman sangat ni haaa.... photobooth ni ditukang kayu oleh abang ipaq.... memang kemas tukangan nya.... tapi rasa frust jugak sebab nye photobooth ni tak dapat nak dibawak ke dewan... tapi takpe lah..takde rezeki kate ko... ni ada beberapa keping yang boleh ditatap.... photobooth ni saya guna untuk nikah jugak.. kretip tak,,kretip tak???hahahha... mak mertua yang sangat-sangat lembut... rajin,masakan sedap...boleh buat keropok lekor sendiri... ikan masak gulai dia sangat superb.... nak belajar! nak belajar! (sambil terkinja2 macam nak kena penampo)hahha... sahabat2 dari teknik yang super gila! pakai baju dayang konon nye...tapi sama kaler dengan photobooth pulak... h

::Alhamdulillah...finally we're married::

salam 1 Malaysia.. Gempur! BN!.. tetibe je kan...semenjak melibatkan diri dalam Puteri Umno ni... heheheh.. Assalamualaikum...alhamdulillah kami selamat bernikah akhirnya... Terima Kasih Tuhan,Rasulullah saw,keluarga,dan juga sahabat-sahabat.... 24 NOV 2012 - nikah di Perak 25 NOV 2012 - Majlis Resepsi sebelah perempuan Perak 26 JAN 2013 - Majlis Bertandang...Terangganu lame sangat jarak majlis bertandang nye.. dah tak rasa macam pengantin pon... tapi seronok sangat sebab dapat rasa suasana majlis kg.... gotong royong,makan udang galah fresh dari sungai. yang penting props yang aku buat bagai nak rak tak berguna langsung... hahahahha...untung lah dapat suami yang alergik kamera....----->>Sedih!! bagi panas kejap gambar yang dah lama dah simpan sebenar nye... ada publish jugak dekat fesbuk.. sekian sesi pertama....