Skip to main content

Posts

Showing posts from September, 2010

Selamat Pengantin Baru Wanie....

wahh...
mud kawen je dua tiga menjak ni kan....
tu la...
da gtai sgt aku ni...

ni wedding rakan ku...
nme beliau ni Syazwani...
kenduri ni kat Bandar Baru Putra Ipoh...
180910 tarikh keramat Pn.Wani....
ni br nk upload sbb br dpt gmbo dr membe...

incik dy pon g jgk tyme ni...
nak amek berkat...
hee...
tp ktorg tak bgmba bsama plak tyme ni...

aku g bramai2 ngn kwn2...
tade la rmai sgt...
2 kete je...
hee...

to Pn.Wani,,
hope mnjadi isteri yg solehah..
jd yang tbaek utk suamimu
anggap lah msalah yg mlnda adalah ujian dr Tuhan...
smoga berbahgia ke akhir hayat...Amin...

berangan sektika

amek berkat

kaco pgntin mkn....

mkn tyme!!

Nak dtg Terengganu lg!!!

huu...
haaa...entry kali ni tade kena mngena ngn inchik dy...
aku penah pegi tganu sekali je...
tu pon tyme bln Dec 2008....
da dkt 2 taun kn?
tp memori nye stil dlm ingatan..

aku pon tak taw nape aku suke sgt tganu...
pd pndgn aku,,
tganu ni mcm aman,damai..
mmg tetarik la...
mse mule2 dtg tros jatuh hati...
dan mmg teringin nak dtg lg...

mybe sbb aku suke pantai,,
aku jadi jatuh hati dkt tganu...
sbb dy mcm kg,,tp dkt jgk ngn kemudahan di bandar...

dan lg kebetulan,,
berkawan plak dgn org tganu..
huuu..
hope jdoh bkekalan....

ni antra gamba2 yg aku ade mse kat sane....
dan aku nak HONEYMOON ktPULAU PERHENTIAN!!!!
huuu....

ni mase kat TTI

kt tpi pantai dkt ngn UMT

Sudah kah Anda Bersedia Ke Alam Perkahwinan??

da ready ke?? soalan ni sentiasa bmaen2 dlm minda... akhir nya.... aku ngn psgn... ceh,,psgn ke?? mrangkap bkal husband... lg bpe taun tah... i.Allah...
kami pegi kursus kwen... ala,,kursus ni untuk lesen je... nanti takde la nak susah2 pk da... nt da kje lg la bz...
hope aku ngn inchik dy bkekalan... moga2 jdoh kami bersama... amin....
i.Allah da smpai mse nye.... akan ku jemput kalian...

.:.Peluang Oh Peluang.:.

Org slalu ckp peluang dtg sekali seumur hidup...so kita kena hargai nye.... tp aku rase aku byk lepas kan peluang... kdg2 peluang tu dilepaskan begitu shja... tak pk pjg... tp kdg2 keadaan sekeliling yg memaksa kita utk mlepas kan peluang...
sebabnye aku dpt peluang praktikal kat Naza.. tp mak ayah tak bg sbb aku kena dok kl... ofis tu kt Kg. Baru... sob3... sedeh sgt.... da gado2 da td... tak bes la pegi lepas gado2 kn... tak berkat la plak...
lg pon aku da dpt praktikal kat audit firm kt epoh neh.... tu yg mak tak bg sgt... da dpt tmpt da... wtpe nak tmpt laen lg...
ni pon entah ke bpe kali da aku lepas kan peluang... harapan aku semoga peluang dtg lg.... i.Allah... sedeh sgt2....

Demam Kuning??

demam kuning??nape tak dmam ijau ke,dmam oren ke? sbnr nye baby kne dmam kuning.... sob3...
tak sempat aku nak tgk baby... cean nye... so skunk ni bby da kt spital.... dy kena letak kt bwh chya lampu...
dulu mak aku letak adek aku kat bwh chya matahari... aku plak payung kan adek aku... da pk mak aku kejam... skunk ni br taw sbb dmam kuning...
aku pon tak taw camne demam kuning ni ley jadi.. sedeh nye.... cpt la sehat bby... nak men aci nyorok ngn bby.... sob3...