Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2014

:: nak bersalin dekat mana nanti cik kak??::

Assalamualaikum...alhamdulillah...sekarang kandungan dah masuk 18 minggu..harap-harap baby sihat... sempurna akal nya,,sempurna sifat nya...fasih lidahnya dalam membaca ayat-ayat Al-Quran..menjadi hamba yang taat kepada Allah swt..cintakan Rasul...amin..
sekarang ni baby dah tendang-tendang perut aku..kuis-kuis tangannya...aku pon tak tahu nak gambarkan perasaan tu camne..yang paling perasan,,bila aku baring...paling terasa tendangan nya...tendangan nye tak kuat sangat pon..sopan-sopan je..sebab nya kalau ikot minggu...baby ni sebesar sebatang pen je..


ni baby masa 13 minggu... semoga berada di lindungan Allah swt sentiasa.. ayah dengan mak sayang awak sangat-sangat... 
              owh ye... nak bersalin dekat mana ya?? yang ni memang selalu topik yang kami suami isteri bincangkan..aku duduk dekat Ipoh...so untuk bersalin dekat hospital swasta..ade pilihan sama ada Pusat Perubatan Ar Ridzuan ataupun Hospital Pantai Puteri dan juga KPJ.. kalau nak hospital kerajaan..dekat Ho…

::kisah 2014::

Assalamualaikum...alhamdulillah,direzekikan oleh Allah swt untuk bernafas lagi pada tahun 2014 ni... walaupun memang dah agak,,tahun 2014 adalah tahun yang mencabar..dengan kenaikan bermacam-macam kos...nak berbisnes,,tapi tak yakin dan tak tau lagi produk apa yang nak dibisneskan...semoga Allah swt murahkan rezeki hamba-hambaNya...
Paling yang ditunggu tahun 2014 ni ialah kelahiran anugerah Allah swt...semoga sihat hendaknya...dan jugak suami semangat nak baby panggil mak dengan ayah...aku nak bonda dengan ayahanda...tapi suami cakap beria pulak...dan aku pon tak kisah..mana-mana je lah...lagipun 10 tahun akan datang panggilan tu dah jadi unik..sebab sekarang ni semua panggilan yang glamer2 je... :)

setakat ni sajalah...sebabnya dah lama tak menaip..rasa macam dah tak tau nak bercerita camne pulak...ok bai...