Thursday, March 21, 2013

::Photobooth dah dijual!:

Assalamualaikum...
kisah nye...photobooth hari kahwin hari tu sudah sah dijual beli....
alhamdulillah...setelah dekat 4 bulan terpampang dekat depan rumah ni...
akhir nye selamat dijual...murah je jual..
yang penting tak semak dekat laman rumah yang tak macam nak laman sangat ni haaa....


photobooth ni ditukang kayu oleh abang ipaq....
memang kemas tukangan nya....

tapi rasa frust jugak sebab nye photobooth ni tak dapat nak dibawak ke dewan...
tapi takpe lah..takde rezeki kate ko...

ni ada beberapa keping yang boleh ditatap....
photobooth ni saya guna untuk nikah jugak..
kretip tak,,kretip tak???hahahha...



mak mertua yang sangat-sangat lembut...
rajin,masakan sedap...boleh buat keropok lekor sendiri...
ikan masak gulai dia sangat superb....
nak belajar! nak belajar! (sambil terkinja2 macam nak kena penampo)hahha...


sahabat2 dari teknik yang super gila!
pakai baju dayang konon nye...tapi sama kaler dengan photobooth pulak...
hahahha...takpe..its cool bebeh...
(nampak kan kepala anak buah aku menyibuk)


sahabat2 dari matrik dan UUM...thanks korang...!!!
kena tulis kat diari ni...sebab nye kena datang kenduri korang pulak...
ehehheheheh....

ok bai semua.....

#cantik tak photobooth tu??nak beli...dah jual dah..limited edition okeh!

Wednesday, March 20, 2013

::Resepi:: Pizza Hut Homemade:

Assalamualaikum sahabat-sahabat,pembaca-pembaca semua....
semoga sihat-sihat belaka la semua ye...dan semoga menjamu mata anda semua..

Saya nak kongsi gambar je sebenarnya...takde la nak kongsi resepi sangat..sebab nya dah melambak sangat resepi dalam Google ni..semua nya di hujung jari sekarang ni...tahi hidung pon kat hujung jari jugak kan..ye dak..takkan la kat telapak tangan pulak...hahahha..

geli pulak!! kang tak selera nak menonton Pizza Hut jadian saya ni....

Alkisah nye...toyyibb....
Minggu lepas di kala cuti-cuti Malaysia tiba-tiba tekak ni teringin makan pizza pulak...
tapi mengenangkan kewangan yang tak berapa nak kukuh sangat ni..
gagah jugak la saya mengGoogle resepi pizza...

so ni sangat simple...sebab nye guna Roti Arab!
tak perlu nak rajin sangat menguli doh...
sebab nye karang buat pizza guna doh tu mau nye patah gigi..
tak dapat nak pakai braces warna warni trend sekarang ni..
terus pakai gigi palsu warna warni je..ahakss..kate ko..

saksikan lah...
biarlah gambar yang menceritakan segala-gala nya...

1. Bahan utama ok..kalau takde ni..anda terpaksa uli tepung..heheh..

2. disalut2 sos nya...jangan dilupa kan..

3. chessedale kedai yoon foong..heheh

4.Menggoda tak..tak bakar lagi ni..

5. sangat sedap dimakan begitu saja...oooooo...

6. Mari lah cuba! 

ok semua...don't try this at kedai Pizza Hut..kang tak laku Pizza Hut tu..lantak kome! :)

Entry Yang Menarik Hati Anda::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...