Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2010

::kenapa saya tak suka menonton bola?::

persoalan ini selalu bermain2 di minda saya....saya tidak suka menonton bola sepak kerana saya tidak suka melihat kekalahan.... saya lebih rela melihat keputusan nya keesokkan hari nya....
sedih.... memang sangat sedih.... sebab selepas menonton perlawanan MALAYSIA vs CHINA... separuh jalan saya menonton.... tidak sanggup melihat pasukan MALAYSIA yang bermain dalam keadaan tertekan....
gO MALAYSIA!!!! MALAYSIA BOLEH!!! walaupun dari segi bola,,MALAYSIA masih tidak boleh ke jauh lagi... mungkin masa depan boleh... kita tidak pasti kan....
tapi pape hal pon YAB terbaek!! waaaaaaaa...... nak ilang kan kesedihan yg melanda jiwa ini....
netbuk:: usaha utk mghasilkan tampalan blog versi bhsa baku tak bape nak mnjadi.... tapi akan dicuba lagi.....

::Kisah di Johnny's Restaurant::

kisah ini benar benar belaka..tiada yg benar selain yg benar belaka... semalam al kisah nye aku kempunan dgn stimbot Johnny's neh.... tp tade mase lak nak g... tadi ak g ngn kakak aku....
abg aku da sound da.. jgn mkn... kat Johnny's kotoq!! ade lipas,tikus,tenggiling,tapir.... segala mcm binatang la... ak pon tak bpe nak caye... punye la sdp kami b3 mkn... nyum3... mmg lazat...
sekali dpn mate daaaaa!!! lipasan neh blari2 d tepi periuk neh... agak nye dapur tuh da lame tak gune... letak kat ceruk.. cis!! aku pon tgkap pastu buang dan pijak... kejam nye!! tp mmg geli gile la... nak tmuntah!! nak je ltk dlm stimbot tu haa... resepi baru...
anda nampak tak???
ak tebalikan tisu tuh..utk bukti..
pas kejadian tak diingin tu blaku,, ak pon bwk la c ajib ni g popular... ajib nak exam UPSR... tp lg 10 taun ar... so kne wt psediaan awl2 sket... nak jd pljar CEMERLANGTERBILANG dan GEMILANG!! bagus! k tata....

::banjir...banjir....dan terus banjir::

banjir semakin lame semakin teruk dilaporkan oleh media massa...kami sebenar nye tperangkap di UUM neh... mknan semakin tidak mencukupi... kambing,lembu,ayam sume hanyut dek air yg deras mngalahkan sungai perak... sungai2 mnejadi lautan,, lautan menjadi lautan jarak lautan tekukur....
fikiran pon semakin kusut.. nak teruskan stduy o tidak?? tapi naseb baek la exam dlanjutkan... ade hikmah d sebalik nye... kesian jgk kat bdk2 SPM... exam dorang kne diteruskan jugak....
yg terkini kemungkinan pahang pulak akan dilanda banjir... sila sediakan bot sebelum banjir... tade lagi pepatah sediakan payung sebelum ujan... payung tidak bmakna lagi... tapi kalau payung anda boleh dtransformkan jd bot takpe la...
semalam kol mak di kampung halaman(ipoh je pon) mak ckp baiki diri... setiap bencana yg diturunkan ni adlh peringatan dari Tuhan... igt balik dosa2 kita.... sob3... (byk nye dosa2 dah aku buat) ampunkan daku Tuhan...
sekarang ni jalan2 kat aloq staq sume da ditutup.... dah tak taw nak ikut mane da... byk je yg kera…