Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2011

::Ni stalker punye cerita::

hissshhh...aku tak faham betol la... tolong lah jangan nak stalk aku... dush!!
cewaahhh..ingat ade orang ke nak stalk ko.. huhh... alkisah nye tadi aku dan rakan sekerja pegi saje usha2 umah dot dot dot.. diam2 kot... ni 1st tyme wat keje bengong...


*idea bersama2...

dengan gagah nye mengoogle map... plan baek punye... tapi tadi sepanjang perjalanan nak menstalker umah tersebut aku dah menyumpah2 diri neh... siyesly macam bongok giler!
ni 1st tyme and last wat la... menggeletar aku.... *lap2 peluh,,pastu rase ..ade la masin seket...puuiiihhh!

tap kitorang takde niat buruk pun...
just nak usha2 nanti boleh datang beraya...
bawak kueh raya..
pakai baju raya...
boleh pegi pasaraya sama2...
hukkk...

sebelum tuh kat opis tadi kawan cite yang ade seorang stalker Rio Ferdinand kena bawak kes sampai mahkamah.... dup dap dup dap..... cuak teros!!



guwa janji guwa tak buat dah! huuhhh! guwa nak stalker umah si debab kat Terengganu tu jer....

netbuk:: mak takde kat umah skunk ni...cuakkkk!!

::admirer tu ape ye??!:::

admirer??kita selalu dengar pasal ni kan...dari kecik sampai la ke besar... dan kemungkinan jugak kite penah admirer kat orang... dan jugak orang penah admirer kat kite...
admirer ni makna yang aku faham lah... ade orang suka gila2 kat kita... dia suka senyap2 lah....
tapi,,kalau perempuan tak lawa yang jadi admirer kat seorang yang encem.. seringkali berlaku camni kan?
kau nak jadi admirer aku?? kau nak jadi awek aku??huh! kau tak cukup tinggi utk aku,, kau tak pkai heels 13 inci,, kau tak rebonding rambut kau,, kau tak kaler rambut ko perang mcm rmbut britney spears,, kau tak pakai vulu mata palsu macam blogger pemes dot dot dot tuh,,
kau tak seksi macam maria ozawa,, kau tak mekap mcm pelakon opera cina.. dan yang paling penting kau tak putih+cerah.. susah aku nak bezakan mane bontot kuali,mane muke kau...! huh! *macam g*mp**g kan statement neh! *ni contoh kata seorg jejaka yg encem+rmai peminat kepada si dara yg tak berapa cun dan bertahi lalat...

puuiiihhhh!! kepada si dara tersebut... kau delete kan l…

::Perempuan oh Perempuan::

perempuan.....
kenapa kau cepat sangat lembut hati...
baru dua tiga komen yang mesra di facebook..
baru bertwitter,baru berwebcam....
baru ber 3gp...
baru tengok lelaki maen bola di kaca tb..
kau jatuh hati...
hati kau lembut sangat ke perempuan.....??


betul lah kata pepatah...
sekeras2 hati perempuan...
akhir nye lembut jua...
umpama kerak nasi yang dah basi...
pabila direndamkan dengan air..
terus lembut dan periuk tersebut boleh dibasuh...

walaupun kau dibelasah teruk oleh lelaki...
kau ditampar,kau dipijak..
kau dihina,kau dikeji...
tapi pabila dipujuk...
kau mampu cair semula..

perempuan,,perempuan,,perempuan...
kau kena kuatkan semangat kau..
kau kena berdikari...

hidup kau bukan lah hanya bergantung pada lelaki sahaja..
bukan hanya bergantung pada gay...
bukan hanya bergantung pada pondan...
"sentap ati mak nokk"...
tapi kau bergantung lah kepada Tuhan...

tapi,,bercakap memang mudah..
sampai tersembur2 ayaq liuq...
menulis di belog memang mudah...
tap..tap..tap...done...publish post...

tapi untuk m…

::Gambar Pemenang Contest Lompat Melompat!!::

salam.....sory... lambat2 sangat dah ni haaa.... bz sangat la konon.... tapi tak sangat...
tapi memang betul... memang agak bz...
thx sangat2 kepada yang sudi masuk contest yang tak seberapa ni.... dan,,mashi mengumumkan pemenang nye ialah........
jeng...jeng...jeng....
....................




..................




..................



....................



......................







ni la pemenang nye...
kak nana....(http://nanamrul-contest.blogspot.com/)

pemilihan dibuat kerana gambar ini sangat sweet...
anak nye sangat semangat melompat...
nak lawan ketinggian mak nye melompat....
hahaha...
tahniah kak Nana...

hadiah nya ialah purse...
tapi mashi tak beli lagi..
jenama biasa2 je...
tak mahal pon...
hope kak nana sudi menerima hadiah yang tak seberapa...
kak nana boleh request nak kaler ape...
hehehe...

kepada peserta lain...
gambar anda sangat menarik jugak...
tapi mashi terpaksa memilih satu pemenang....

thx sume...
dan mintak maaf kerana lambat....