Skip to main content

Posts

Showing posts from October, 2013

:: Bila Busuk Hati ::

assalamualaikum... hati... bila dah dipenuhi dengan negatif... semakin hitam lah dia... berdendam...bila Tuhan tidak dijadikan panduan dalam hidup.... macam-macam perkara negatif akan dilakukan...
awak stalker facebook saya... awak tersentap dengan saya.. awak sebarkan tentang saya... dan sekarang nak menyerang saya pulak?? alhamdulillah... saya dah block dah awak... saya taknak berkawan dengan orang yang negatif macam awak... cukup lah awak bodoh di sekolah... jangan bodoh dalam kehidupan awak jugak..
bila awak cakap nak buat macam tu kat saya... saya berterima kasih sangat... sebab itu menyebabkan saya menjadi rajin... saya akan rajin membaca Yassin.. dengan niat sedekah kan dekat awak dan keluarga awak.. hanya Tuhan sahaja mampu mengubah hati awak tu...

ok bai... insaflah weh!