Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2014

::Bersusah-susah dahulu,,bersenang-lenang kemudian::

Assalamualaikum...
dear diaries..hari ni beta rase gundah gelana.. macam-macam masalah melanda beta...
tapi beta kena kuatkan semangat beta..demi putera yang bakal lahir ini...
chewwaaaahhh.... berbeta-beta bagai kan.. hempuk kang.. baru sedar diri... 

Ya Allah swt,,tolonglah selamatkan kami daripada godaan dunia yang penuh muslihat ni..
ampunkan dosa kami ya Allah.. ermmm.. rase berdosa sangat..
kenapa lah diri ni asyik buat dosa yang sama je.. ya Allah...tolong pandu diriku ini ke jalan yang diredhai... 

aku nak cerita,,aku dah 34 minggu... ni bermakna dah 8 bulan lebih... masalah nye.. banyak jugak yang belum dibeli.. 

1. Tilam
2. Barang Mandian Baby
3. Bakul,Termos,- barang utk ke hospital
4. Pampers Newborn
5. Set Pantang untuk aku..
6. Bengkung untuk aku..

ade lagi sebenarnya... tapi aku saje je pejam mate buat-buat tak tahu...
sebab nya sekarang memang nak beli motor dulu.. untuk Hilmi... kesian pulak tiap-tiap minggu dia ulang alik dari Ipoh - Tg Malim naik motor lame dia tu.. bukan nye el0k…