Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2016

:: Apa itu Growth Spurt?::

semalam ghazi ade ciri-ciri tengah GROWTH SPURT...orang cakap tengah alih bulan...
pengasuh cakap dia semalam pon tak tido petang..dok dalam buai kalih2 badan je..tak selesa mungkin...
pastu balik rumah...malam tu tido kejap je...
pastu bangun...siap boleh layan lagi dengan mak cite Seindah Takdir Cinta kat tv3..sampai pukul 2.15 pagi kot..

mak dah pening kepala dah ni..tak cukup tido..
ghazi pulak nenen2 sampai dekat kol 3pagi tak tido2 lagi...
nenen non stop...kite da lah da sakit pinggang dah ni..
untunglah kalau ade yang memahami ku ini...
sekali mak keluar suara petir..kenapa tak tido2 lagi ni?
babap dia sikit..sikit je pon....
haaaaaaaaaaaa...pastu baru dia lelap..
aik..boleh pulak terus lelap...
then pagi dia tido lagi...tapi mak tetap bangun kan dia..mandi kan dia..walaupun dia nangis2..tapi kejap je...
pakai kan baju...masukkan dia buai balik..sementara mak boleh bersiap2 nak pergi kerja... dah nak gerak...angkut dia dalam kereta...sampai umah pengasuh masukkan dalam buai..sambung t…