Skip to main content

::Masalah Air Paling Terok dlm Abad neh::

huh....~pnat,,baru balik dr sungai sintok....
ye la...tade air kan...
ak tak faham tol nape mslh air sgt trok...
thx la UUM....
den bggo ni haa...
skurang2 nye ade la jugak kenangan manis aku sebelum tinggalkan UUM neh.....
aku da cek da yuran aku tadi...
rase2 nye sume yuran dah aku bayo....
ape lagi tak kena nye....
haaaaaa....ade kecelaruan di situ???
pasaipa UUM takdak ayaq?????!
hah!!
gile terok la air takde...
da la mggu exam ni haaa....
adoyai....
aku hangin tol la!!
da la jenuh nak berulang alik dari sungai sintok...
da la air teh..
abes baju aku kuning2 sebab basuh baju gune air sungai yg berkaler air teh tuh....
(ni lakonan semate2)
ni sebahgian ayaq yg ditadah utk tujuan kselamatan...
setiap sorg 1 baldi..mane ckup...cis!
haaa...ni bukan aku punye...
nak mandi ayaq tejon...waaaaa!!
ni gmbo lame dah....taun lps....
netbuk:: out!! aku nak g cari air....huh..pagi2 ni pekena ayaq milo cicah biskut kering sedap jgk neh.....

Comments

Luqman Zakaria said…
kenangan dok uum,,
huhu :P
arep pon penah jadik camni time banjir kat kedah arituh,,!!

neway follow me back..

http://myamigosspace.blogspot.com/
Anati Soki said…
mandi tak tuh??? hehehehe
ayulunera said…
besnye mandi air terjun....kutip air sungai tu bnyk2..heee
ILA HonEyBuNNy said…
sush kan lau xdk air...wah....mndi air terjun..best2..

Popular posts from this blog

::Yeay!!!!!!! dah Setahung!! Sile Ucap Tahniah Pada Saya::

guwa dengan si debab dah setahun.... kalau boleh takmo bercinta lame2... tak faham camne orang boleh bercinta sampai 5,6,7,8,9, taun... dulu dalam mind set memang nak bercinta pas kawen je.. sonok tengok kakak,adek2 yang kawen pilihan mak ayah... saat percintaan mereka bermula selepas nikah dilafaz kan... tapi guwa dah terlanjur.... terlanjur bercinta.. dan tak penah rasa macam ni... selama ari ni kawan tak penah nak serius... ini yang benar2 guwa serius.. tak penah kot kawan selama setahun neh.... so,ucapan pada diri guwa,, jaga diri,,,jangan wat kesilapan yang sama... dan yang paling penting nak nikah secepat mungkin!! nak tunggu kaya baru kawen jenuh la... makin banyak la dosa guwa... hishhh.... doakan yang terbaik untuk kami... :)

::Alhamdulillah...finally we're married::

salam 1 Malaysia.. Gempur! BN!.. tetibe je kan...semenjak melibatkan diri dalam Puteri Umno ni... heheheh.. Assalamualaikum...alhamdulillah kami selamat bernikah akhirnya... Terima Kasih Tuhan,Rasulullah saw,keluarga,dan juga sahabat-sahabat.... 24 NOV 2012 - nikah di Perak 25 NOV 2012 - Majlis Resepsi sebelah perempuan Perak 26 JAN 2013 - Majlis Bertandang...Terangganu lame sangat jarak majlis bertandang nye.. dah tak rasa macam pengantin pon... tapi seronok sangat sebab dapat rasa suasana majlis kg.... gotong royong,makan udang galah fresh dari sungai. yang penting props yang aku buat bagai nak rak tak berguna langsung... hahahahha...untung lah dapat suami yang alergik kamera....----->>Sedih!! bagi panas kejap gambar yang dah lama dah simpan sebenar nye... ada publish jugak dekat fesbuk.. sekian sesi pertama....